Je to opravdu vynikající hra. K dispozici jsou RPG bity a boby s inventářem zbraní,štítů a omezeným počtem slotů, do kterých je lze umístit na vašeho mechanického přítele. Na každé úrovni je obchod, kde se prodávají nechtěné a hledané se kupují. Jak postupujete, vylepšujete své základní dovednosti natolik, abyste drželi krok s nárůstem obtížnosti nepřítele. Ale to je opravdu všechno o šíleném klouzání po místnosti, běhání kolem přílivu nepřátelských robotů a o to, abyste nespadli z okrajů.
Je neuvěřitelně uspokojivé se v tom zlepšovat, realizovat techniky pro konkrétní roboty z padouchů, inteligentně využívat kryt (zvláště pokud máte laser, který na něj střílí), a nikdy se nepohybujete. Ve skutečnosti se věci mohou dostat na úroveň Geometry Wars na intenzivní úrovni, když obkličujete místnost a vyhýbáte se nejen desítkám nepřátel (narážení na ně je tou nejsmrtelnější chybou kromě pádu z římsy), ale také gazillionům střel a energetické výboje vyplňující obrazovku.
Design není dokonalý. Největší chybou je obtížnost. Každá úroveň se skládá ze sbírky vzájemně propojených místností, často s více cestami k dosažení cílů. Místnost na začátku úrovně však může být velmi přitažlivá, poté může následovat řada oblastí, kterými proletíte bez přemýšlení. I když se mi hnusí všechny formy boje se šéfy, mít věci složitější, když se blížíte cíli úrovně, by dávalo větší smysl. Mnoho pokojů se také může rychle opakovat, některé používají stejné rozložení jako předchozí.
Co je však docela perfektní, je dluh smrti. Pokaždé, když váš robot ucpává, máte nejen finanční pokutu, ale i protivníci získají dvě z místností, které jste předtím vyčistili. Nejsou to nutně místnosti, které musíte vyčistit, nebo mohou zcela bránit vašemu pokroku. Když se věci začnou zhoršovat, můžete udělat nějaký těžký zpětný pokrok, ale takovým způsobem, že to bude zasloužené. A schopnost vašeho robota teleportovat se do místností vybavených portálem znamená, že mezery můžete často šťastně obětovat. Často dojdete k vyklizení nepotřebných místností, jen aby se dostali zpět, spíše než do těch důležitějších, jakmile se dostanete do složité sekce.
Jak by u tohoto druhu hry mělo vždy platit, různé typy nepřátel začnou ve vaší hlavě získávat pseudo-osobnost, takže některým se budete cítit rádi a jiným byste okamžitě vyrazili do tváře, pokud potkal je na večírku. Večírek vesmírných robotů.